Faszt a szádba Cseke Gabriella!

Faszt a szádba! Érted? Egy szőrös faszt bele a szádba! De csak ha nő vagy és elmúltál 18 éves! Különösen ajánlom a bejegyzés alján található honlapot Cseke Gabriellának!

Kedves feleségem beadott egy pályázatot annál a cégnél, ahol dolgozik, azért, hogy magasabb pozícióba kerüljön, törtessen és eltaposson másokat! Ráadásul a főnökasszonyának rendszeresen jelentéseket küld a dolgozókról, talpat nyal és bemószerol másokat, szóval a feleségem is egy kifejezett spicli, mint jómagam. Ezért minden esélye meg van arra, hogy elnyerje a magasabb fizetéssel járó állást ;) . Azonban vannak irigyei. Miért is ne lennének? Ők is olyan aljasok, mint a feleségem, de őket nem szeretem! Ilyen kurva például a Cseke Gabi is! Egy igaz álszent, egy képmutató patkány! A feleségem előtt teszi a jó fejet, de a háta mögött kibeszéli, intrikákat sző róla – szóval egy nagy tetű! Annak örül, hogyha másoknak kudarca van és neki meg ez által szerencséje, így akar előre jutni. Élvezi, ha másik pórul jár vagy szenved, élvezi hallgatni a kollégák panaszait, közben magába röhög a tetűkrálynő!
Emlékszem, mikor meghalt az apósom a feleségem nagyon kibukott, ő erre elkezdett sajnálkozni, majd pedig a többi kollégának epés megjegyzéseket tett a feleségemre, hogy legalább most akkor visszaesik a munkakedve és talán ezért ki is rúgják…
Nos, Cseke Gabival kibaszott a feleségem! Azt hazudta neki, hogy beszélt a főnöknőjével és nem sok jóval kecsegtette a saját ügyében, hanem Cseke Gabit részesítette előnyben. Cseke Gabi kárörvendően a kedvesem arcába röhögött és tovább állt. Azonban ma eljött ez igazság napja! Feleségem nem csak, hogy megkapta a magasabb állást, de Gabika apját feljelentette a létező összes hatóságnál, hiszen az öreg illegálisan használ ipari áramot, nem vezeti el a szennyvizet, nem arra van működési engedélye amire kellene a kis asztalos műhelyéhez. Szóval, ha az apja halálakor ezt tette vele, most kamatostól visszakapja! Megérdemli! Ezúttal a feleségem röhög rajta! Én pedig azt találtam ki, hogy a feleségem rejtesen a Gabika táskájába egy döglött patkányt :) . Megoldható, mert ismerős révén tudok döglött patkányt szerezni, csak tudjuk az akciót kivitelezni! ;)

Szóval ezt a szádba Gabriella:

11 hozzászólás

  1. Bazzeg, ez komoly :D.
    A patkányról várom a folytatást. ;)

  2. Csak az a gond, hogy magam is undorodom a patkányoktól :? . De majd megoldjuk!

  3. Most olvastam a blogodat te kis zsido! Ezért megdöglesz és a ribanc is

  4. Szopást vállalunk, jól áll a fasz a szánkban, torkunkban, popsinkban, pinánkban kettő is jót mutat, csoportosat is, seggnyalást is.
    Molnár Zita, zita.molnar@small-steps.biz
    Bojtos Inci, ibojtos@small-steps.biz

    Helló, faszt szopok, seggbe is verhettek, kakiszex is jöhet, a fenti levélcímekre írhattok… Nagy fasz, kis fasz, elfér bennünk, házhoz megyünk, írjatok!

  5. nekem ez teccik….
    sok ijet mééééég !!!!!!!!!!!!!

  6. Kérsz a szádba? :p Én magadom! Jó keményen!
    Szeretnéd?

  7. fasz szátokba

  8. Megdöglesz kaka-papa zsidó fasza. XD

  9. nagyon értelmes IQ=0 most komolyan nektek tecik? egy 8éves hülye gyerek írt valami szart enyi

  10. nekem be jon

  11. Arra még nem gondoltál ? hogy más embert hoztál kellemetlen szituációba akinek úgyan ez a neve .És az egész életét tönkretetted .
    Mit képzelsz magadról , nem tudtam miért fordulnak el tőlem az új kollégáim , mert én Németországban éltem , és az én viselkedésem teljesen más ! Senki hátán nem szoktam felkapaszkodni , segítek ahol tudok és mégis mindig csak rosszat kaptam visszafele . Nekem nem volt könnyű életem , és az apámat sem ismerem kétszer láttam életemben. És azok az emberek akik külföldön ismertek meg nem ismerik az egész életemet , mikor lesz ennek vége ? Én mindent a szorgalmammal értem el , és nem úgy , ahogy a te írásodban fogalmazol . Jó lenne ha azt is kitalálnád és megfogalmaznád ,hogy tudod ezt jóvá tenni , mert én nem csináltam semmit és az én nevem is : Tisztelettel : Cseke Gabriella

Hozzászólás

Követés

Értesítést küldünk minden új bejegyzésről a megadott e-mail címre.

